Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатика

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с климатика

    Здравейте имам проблем с климатика на 147-ца..
    Избощо не дава никакви признаци,че работи.

    Когато натисна копчето,се чува как компресора започва да работи,обаче в колата от никъде не духа..
    Всичко което се сетих са бушоните и мотора на вентилатора.

    Бушона ще го погледна после ако е той супер.
    Обаче ако е моторчето едвали ще мога да го сменя сам..

    Имате ли някакви други предположения от какво може да е
    Alfa 147 1.9 JTD 115HP

  • #2
    ...
    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 12:29.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от RoyalMachine Покажи съобщение
      Здравейте имам проблем с климатика на 147-ца..
      Избощо не дава никакви признаци,че работи.

      Когато натисна копчето,се чува как компресора започва да работи,обаче в колата от никъде не духа..
      Всичко което се сетих са бушоните и мотора на вентилатора.

      Бушона ще го погледна после ако е той супер.
      Обаче ако е моторчето едвали ще мога да го сменя сам..

      Имате ли някакви други предположения от какво може да е
      Първо провери бушона - горе вляво на таблото - третия отгоре надолу (40 амперов).
      Ако той е здрав проблемът може да е в регулатора на оборотите на мотора (таралежката) и по-малко вероятно в самия мотор на вентилатора.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • #4
        Сега ще провера бушоните,ако не e там проблема ще ида при човека на nickgaidarov..
        а за да не отварям нова тема,като карам на 1-2ра бавно из някой тесни улици ми показва разход около 12-15л това актуално ли е :О.иначе като излезна на гладък път и варви около 5-7л взависимост от това как е карам..
        Alfa 147 1.9 JTD 115HP

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от RoyalMachine Покажи съобщение
          Сега ще провера бушоните,ако не e там проблема ще ида при човека на nickgaidarov..
          а за да не отварям нова тема,като карам на 1-2ра бавно из някой тесни улици ми показва разход около 12-15л това актуално ли е :О.иначе като излезна на гладък път и варви около 5-7л взависимост от това как е карам..
          Ако не ти върти вентилатора на купето няма кво да ти топли или охлажда,ако не е бушон вентилатора ще е умрял.Свалянето му е лесно лягаш под жабката има някво платняно покривало сваляш го и го виждаш,развиваш стоперната видиика и го завърташ и излиза,махаш буксата и това е.Има и др вариянт да не работи,като го свалиш го пробвай на акумолатора дали бачка че някой път самото копче на степените нагаря и се топи от хлабави връски ама дано не е то че секса е голям
          Да Любо ще те реши от мъките ако не успееш сам. Пиши на лично ако ти трябва номера.
          Last edited by promiss; d.m.y г., 20:00.
          Alfa Romeo 156 1.9 JTD

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
            Почти винаги при купуването на кола втора ръка има нещо да се прави по климатроника - най-малкото обикновено не е зареден. След като нямаш опит, най-добре отиди при Любо - никой в Пловдив не разбира от климатици по-добре от него. Освен това е алфист, има същата Алфа като моята и съответно има слабост към марката. Сервизът му е в двора на автокомплекс "Тракия" зад Бриколаж, като тръгнеш в посока на бившия завод "Прогрес". Освен че ще ти ремонтира климатроника, и ще го зареди - при това професионално с най-съвременна машина, а не като бутилкаджиите.
            И кво, като не е зареден и вентилатора в купето ли няма да се върти? Колега, провери си предпазителите. Ако са наред - отивай при Любо.
            Alfa 159 2,4 JTDm Q4
            ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
            ex Alfa 156 1,9 JTD
            ex Alfa 75 1,8

            Comment


            • #7
              Регулатора на оборотите ( таралежа ). Най-честата причина е това.

              Ако все пак имаш съмнения за мотора , можеш да му дадеш 12в за да го пробваш , ама 90 % не е от него.
              Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
              Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
              Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от RoyalMachine Покажи съобщение
                Здравейте имам проблем с климатика на 147-ца..
                Избощо не дава никакви признаци,че работи.

                Когато натисна копчето,се чува как компресора започва да работи,обаче в колата от никъде не духа..
                Всичко което се сетих са бушоните и мотора на вентилатора.

                Бушона ще го погледна после ако е той супер.
                Обаче ако е моторчето едвали ще мога да го сменя сам..

                Имате ли някакви други предположения от какво може да е
                Като пуснеш "парното", духа ли топло?
                Пробата при каква външна температура я правиш?
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #9
                  ...
                  Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 12:30.

                  Comment


                  • #10
                    Не е бушон одеве ги погледнах,нямам нито един изгорял бушон.
                    Пробата беше в сравнително добро време,около 20 градуса.
                    Абсолютно никакви признаци за живот не дава освен включването на компресора.
                    Ако беше фрион трябваше поне леко да духа.
                    Остана моторчто,таралежката или копчето.
                    Май ще се ходи при Любо.
                    Alfa 147 1.9 JTD 115HP

                    Comment


                    • #11
                      Хвърли един боб , кво са мъчиш

                      А сега сериозно. Можеш да свалиш таралежа , да го отвориш и да премериш с един мултицет силовите елементи дали не са окъсили ( обикновено са 1 или 2 транзистора ). Това е най-честата причина
                      Alfa Romeo 155 1.8 8v '95 - Ex ... Alfa Romeo 156 2.0 TS '99 - Ex ...
                      Alfa Romeo 156 SW Facelift 2.4 JTD M-JET 20v '04 +++
                      Alfa Romeo GTV Phase 1 2.0 20v Тurbo '95 + Още едно 2.0 ТС ....

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от RoyalMachine Покажи съобщение
                        Не е бушон одеве ги погледнах,нямам нито един изгорял бушон.
                        Пробата беше в сравнително добро време,около 20 градуса.
                        Абсолютно никакви признаци за живот не дава освен включването на компресора.
                        Ако беше фрион трябваше поне леко да духа.
                        Остана моторчто,таралежката или копчето.
                        Май ще се ходи при Любо.
                        Колега най-вероятно е таралежа.Дали има или не фреон ,няма никакво значение за вентилатора.
                        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                          Вентилаторът ще се върти, но без полза.
                          И пак си чел между редовете, човека казва, че вентилатора не се върти ти му говориш, че няма фреон. Плюс това ако няма фреон, компресора няма да се включи а той ти казва, че се включва...
                          Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                          ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                          ex Alfa 156 1,9 JTD
                          ex Alfa 75 1,8

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от XaBu4ko Покажи съобщение
                            Хвърли един боб , кво са мъчиш

                            А сега сериозно. Можеш да свалиш таралежа , да го отвориш и да премериш с един мултицет силовите елементи дали не са окъсили ( обикновено са 1 или 2 транзистора ). Това е най-честата причина
                            Ако са окъсили ще върти на максимални обороти. В случая по-вероятно да са прекъснали.
                            Дали е проблема в таралежката може лесно да се разбере и без да се разглобява тя. Достатъчно е да се дадат на късо двата дебели проводника. При това положение моторът трябва да завърти на макс.


                            159 1.8 MPI
                            166 2.0 TS (ex)

                            Comment


                            • #15
                              ...
                              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 12:30.

                              Comment

                              Working...
                              X